חדרים רומנטיים במרכז מחפשים דרך שונה ומרתקת לנופש רומנטית נהדרת? מעדיפים להנות רק מספר שעות בחדר עשיר ומצויד בפינוקים כדי לחגוג אירוע של יום אחד? אל תסתבכו בחיפושים, תבחרו רק בצימר במרכז.

 

חדרי נופש רומנטיים במרכז מתאימים לכל זני הזוגות, לכל זן חופשה ולכל תקציב העומד לרשותכם. איזה זוג הנכם? מהי החופשה הרומנטית המועדפת עליכם ומהן ההמלצות לאטרקציות שייכות באזור שלכם – עצרו רגע לחשוב לפני ביצוע ההזמנה. צימרים רומנטיים לחובבי מים וים המרכז נותן לכם לבלות בנעימים מחוויות בלתי נשכחות הצופות אל שקיעות מהפנטות. ישנם חדרי נופש בסמוך לנמל יפו או לאזור המרינה בהרצליה, המאפשרים שילוב מנצח בין לינה להפלגה רומנטית ודיסקרטיות מירבית. תתפלאו, יש גם אפשרות לצימר ממש בתןך יאכטה ולהתעורר לרחשי הגלים. חדרי נופש במישור החוף של אזור השרון שממש קרובים למרכז מציעים התנסות רומנטית עם נופים ומסלולי הליכה של ים כחול וחול זהוב בהם תיהיה לכם האופציה לטבול את רגליכם בטיולים לאור ירח.

 

צימרים רומנטיים במרכז לזוגות אקסטרים המרכז שופע בהרפתקאות אתגריות לזוגות שנהנים להרגיש את האדרנלין אחד של השני. בדרך כלל, ליד האטרקציות הכי שוות תמצאו חדרי נופש מושלמים שם תיהיה לכם האופציה לצבור כוחות לחוויה האקסטרימית הבאה. צניחה חופשית במועדון הצניחה פרדייב בחוף הבונים קרוב למושבים וקיבוצים באזור המרכז, ומניסיון של זוגות רבים, אין כמו נחיתה רכה מהשמיים לתוך מיטה מהנה וכוס יין בצימר רומנטי. תיהיה לכם האופציה לבחור בסנפלינג זוגי רומנטי, רק הנכם והמדריך במצוק שילת או מערות לוזית ואם בא לכם להאיץ את הדופק כהוגן, מה דעתכם על נסיעה ברכב בפרוקארטינג, אחד ממסלולי הקרטינג השווים בארצנו שבקרית אונו? כמובן שאפשר לבלות גם בקורסים יומיים עם מצנחי רחיפה, גלישה זוגית, מסלולי אופניים בטבע – הנכם במרכז, אצלנו הכל אפשרי, והעיקר שבסוף כל הרפתקה תמצאו חדר אירוח מפנק מאוד בקרבה.

וילה מור ולבונה

צימרים רומנטיים לחובבי אמנות ותרבות כולם יודעים שכדי להשתעשע מגלריות ברמה עולמית ומאירועי התרבות הכי מעודכנים צריך להגיע למרכז. לכן, חדרים במרכז הם האפשרות האולטימטיבית למי שרוצים לשלב בין חופשה רומנטית לחוויה יוצאת דופן שתעשיר לכם את השיחה. המרכז הוא אזור ללא הפסקה, בכל שעות ביממה תמצאו פנינת תרבות ואמנות, למשל, סיורים קסומים בנווה צדק שבתל אביב, ביקור מרתק במתחם החדשני של מוזיאוני חולון, לינה בכפר האמנים עין הוד, הופעות מחול בסוזן דלל, במוזיאון ישראל המיוחד בירושלים ועוד עדף הזדמנויות לשלב חופשה זוגית רומנטית עם תקופה יוקרתיות אותנטי בלב הפועם של התרבות והאמנות בישראל. לזוגות שמכורים לפינוקים אם הגעתם לנופש רומנטית זוגית במרכז מהצפון או מהדרום המרוחקים, לא תוותרו על טיולים עירוניים של טעימה ססגונית בטעימות יקב משכרות חושים כמו בזכרון יעקב או ראשון לציון, מדרחוב הומה אדם כמו בירושלים, ולא תפספסו שופינג ייחודי במקומות בהם מכתיבים את האופנה.

 

בין לבין, תזדקקו לחלץ מתניים ולנער את כפות הרגליים ומה יותר הולם מצימרים שמתהדרים בטיפולי ספא לשחרור הגוף והנשמה? העדיפות הוא שאתם לא חייבים לצאת מהמקום, וישנם המון חדרים המתמחים ביצירת אווירה רומנטית ומציעים שירותי ספא באותו אתר. הנכם יכולים להזמין את הטיפול אליכם או לצאת בהליכת דקותיים למתחם הטיפולים המפנק מאוד, הנכם הנופשים - הנכם

חדרי נופש ליד אשדוד בין המרכז לדרום אשדוד נמצאת בדרום ישראל מישור החוף, בין תל אביב לאשקלון ובמרחק של פחות משעה נסיעה ברכב מתל אביב. אשדוד וסביבתה הן אזור נפלא לחופש. מצד אחד, לא רחוק מהבית למתגוררים באזור גוש דן, ומצד שני מחוץ לעומס של אזור המרכז.

 

ישנו מבחר רחב של חדרי נופש ליד אשדוד. אשדוד מוקפת במושבים רבים אשר בהם ניתן לחפש חדרים להעביר בהם את הלילה או מספר לילות. ישנה אפשרות לבחור בין חדרי נופש ליד אשדוד לבין צימרים או מלונות בתוך העיר. הכל תלוי באורחים- האם מועדפת עליהם סביבה כפרית בה יתעוררו מול שטחים לבין סביבה עירונית באשדוד בה יוכלו להתעורר מול הים. צימרים עם נוף לכאן או לכאן, ניתן לגלות בקלות חדרים ליד אשדוד שהנוף הנשקף מהם הוא נוף פתוח. הנוף יכול להיות נוף של ים וגבעות חול אם החדר אירוח ממוקם באזור הים, ויכול להיות נוף של שטחים או הרים אם הוא ממוקם לכיוון השני, לכיוון שפלת יהודה. אין כמו לפתוח את הבוקר על המרפסת בארוחת בוקר טובה, ארוחת בוקר אמידה ומשובחת שבחלק מהחדרים מוגשת כחלק מהנופש ובחלק מהם יש להזמינה מראש. ביחוד אם החדר אירוח פונה לכיוון הים תרגישו גם את הרוח המערבית המגיעה מכיוונו מלטפת אתכם. באופן מיוחד מאוד כעת, בתקופת הקיץ מומלץ לבחור חדר אירוח עם בריכת שחייה. ישנם חדרי נופש ליד אשדוד עם בריכת שחייה אישית לכל סוויטה וישנם כאלה שיש בהם בריכת שחייה במתחם החדרים לשימושם של כל האורחים.

וילות בצפון

כך או כך, בריכת שחייה היא חלק חשוב מהחופשה ומהווה אתר מרענן ונעימה גם אם החופשה היא זוגית וגם אם זו חופשה משפחתית. מחוץ לצימר גם באשדוד וגם בסביבתה ישנם ריבוי של אתרים לטייל בהם. גם אם בחרתם חדר אירוח שהוא מענג ביותר במיוחד וניתן להעביר בו תקופה רב בין טיפול אחד למשנהו ובין טבילה בג'קוזי ורחצה בבריכה, כדאי גם לצאת מגבולות החדר אירוח ולראות את סביבתו. לחובבי חולות וסביבתם, ישנם שני אתרים מקסימים לבקר בהם והם חוף פלמחים, פנינת חורש מהחופים האחרונים שנותרו במצבם הטבעי באזור המרכז. דרומה לחוף פלמחים ישנם חולות ניצנים. כמו בחוף פלמחים ניתן לרחוץ בים כמובן, לעשות טיולי אופניים וטיולים רגליים. בחוף ניצנים ישנה דיונה וגם בוסתן בהם ניתן לטייל ולהנות. אם תדרימו עד נחל לכיש, לידו הוקם פארק יפהפה בסגנון סוואנה אפריקאית. פארק החולות באשדוד מכיל את הדיונה בדרומה של העיר. זהו גם נקודה יפהפה וייחודי לטייל בו.

 

נסיעה ברכב מזרחה לכיוון השפלה הפנימית יותר יביא אתכם לאזור בו תמצאו כרמים, יקבים ומחלבות, אזור ירוק וקסום. גם לדרום יש מה להציע יתכן שכאשר סבורים על חדרים נזכרים בעיקר באזור הצפון הירוק ועתיר המים, אך גם אזורה של אשדוד הוא אזור יפהפה שיש לו מה להציע. החולות מכיוון מערב ביחד עם השטחים מכיוון מזרח, טיולי הסוסים, הג'יפים, הריינג'רים. כל זאת ועוד תיהיה לכם האופציה לאתר בטיול שתערכו באזור זו. לא צריך להרחיק. אזור אשדוד משלב בתוכו דברים רבים: עתיקות, כמו המצודה באשדוד והעיר העתיקה, מסלולי טיולים, תיירות חקלאית, מרכזי קניות בעיר עצמה וכמובן מסעדות ובתי קפה ערבי.