חדרי נופש בצפון מחפשים נקודה מושלם לחופש בצפון ? מעוניינים לכיף מחופשה רגועה במיוחד באופן מיוחד ? הגעתם לקטגוריה חדרי נופש בצפון בפורטל המוביל בישראל  אצלנו תמצאו את החדרי נופש הכי מומלצים בצפון המדינה לבילוי כיף מושלם. למה דווקא בצפון? כמו שכולכם יודעים כאשר אומרים חדרי נופש מתכוונים לצימרים בצפון, נכון שישנם גם חדרי נופש במרכז ובדרום ישראל אך החדרי נופש בצפון נחשבים לאיכותיים וליוקרתיים ביותר, אם זאת אנו יודעים שענף החדרים באזורי המרכז והדרום ישראל מתפתח מאוד וניתן לגלות גם שם חדרים מפנקים. אך אנו מדברים על הצפון והצימרים בצפון כמו שכולנו יודעים מציעים לנו הרבה מעבר לעוד בקתת אילן. היום אחרי שענף החדרים קיים מעל עשר שנים ניתן לחפש המון סוגים של חדרים מכל הסוגים.

 

יש חדרים לפי שעות בצפון הבנויים מעץ, אבן, מערות אבן, סוויטות יוקרתיות, חדר אירוח וילה עם מספר צימרים, בקתות יפניות, פירמידות ועוד המון סוגים של חדרי נופש מיוחדים. למעט המבחר והמגוון שיש בצפון ניתן להשתעשע מהנוף המרהיב אשר מיחד כל אזור ואזור. בגליל העליון והמערבי תיהנו מנוף ירוק והררי, בכנרת תיהנו מנופים פתוחים וכמובן נוף מרהיב לכנרת, בגולן תיהנו מנוף הררי ובתקופת החורף מצפון רמת הגולן ביכולתכם לצפות בחרמון המושלג ואולי גם לבלות בנעימים משלג מהנה לילדים. היכן ניתן לגלות חדרים בצפון אפשר להגיד את זה במשפט אחד, ניתן לגלות חדרי נופש בכל אזור בצפון. לאלה מכם שממש לא כל כך מכירים את הצפון היטב אפרט טיפה יותר. באזור הצפון קיימים כמה אזורים יש לנו את הגליל המערבי בו תמצאו את העיר נהריה ויישובים כמו חוסן, פקיעין גורן ועוד.

 

בגליל עליון צפת, מירון, דלתון, ספסופה, רמת הגולן קצרין, חד נס, אניעם, כנרת יש לנו את העיר טבריה, כפר חיטים, גליל תחתון ועמקים יש את עפולה, שדה אילן, אביטל ועוד. את רשימת כל היישובים ביכולתכם לקבל כאשר תלחצו בסרגל העליון על האזור המבוקש בצפון. צימרים לפי שעה  בצפון לזוגות ולכל נופש ונופש כיום בצפון תיהיה לכם האופציה לחפש צימרים לכל זן נופש שרק תחפצו. לזוגות רומנטיים ניתן לגלות חדרים סטודיו הבנויים בחלל אחד עם ג'קוזי בפינת החדר אירוח, מיטה זוגית גדולה באמצע החדר אירוח, כד יין, נרות והמום פינוקים. למשפחות – ניתן לאתר מבחר חדרים ממש גדולים ומרווחים עם פתרונות לינה שונים יחסית לילדים כגון: קומת גלריה, חדרי שינה נפרדים, מיטות מתקפלות ועוד. לקבוצות – מתחמים גדולים מאוד בהם חמישה ושישה חדרים המתאימים לאירוח קבוצה גדולה. למסיבות ואירועים – מתחמי חדרי נופש מבודדים בהם חדר אירוח אחד גדול או כמה צימרים חדר לפי שעות איכותיים. אטרקציות במתחמי הצימרים היום בכל דומין חדרי נופש יפה בצפון ניתן לאתר לפחות אטרקציה אחת שתשדרג לכם את החופשה. ישנם חדרי נופש עם בריכה פרטית, חדרי נופש עם ספא או רעוש, צימרים עם שולחנות משחק כגון סנוקר/פוקר/פינג פונג, חדרים עם משחקים לילדים, סוני/אקס בוקס ועוד המון משחקים ואטרקציות. חפשו את החדרים לפי הקטגוריות אצלנו אצלנו באתר.

 

אם בכל זאת נעשה רצוי לכם לצאת ממתחם החדרי נופש לפי שעה ולעשות חיים ממבחר האטרקציות שהצפון מציעה לכם תיהיה לכם האופציה לאתר המון. טיולי ג'יפים, טיולי אופניים, מסלולי הליכה מאתגרים, נחלים, ספורט ימי, החלקה על הקרח, טיולי רכיבה על סוסים, רפטינג בירדן, בתקופת החורף ניתן להזמין חדר אירוח ליד החרמון ולהגיע לאתר ולהשתעשע מל מתקני האתר, קייקים ולנופשים המפונקים אנו מציעים לגיע לאחד ממתחמי הספא וקבל עיסוי מענג, כמו כן ניתן להזמין טיפולי ספא ועיסויים באופן ישיר לצימר. צימרים בצפון מזמינים רק בפורטל izimer.co.il אצלנו כל חדר אירוח נבדק ונמצא ברמה איכותית. אנו מקווים שמצאתם את מבוקשכם והזמנתם חדר אירוח בצפון לנופש מהממת, אנו מאחלים לכם חופשה מושלם ובילוי מהנה בצפון.