חדרי נופש לפי שעה בטבריה – לא ליד, לא בערך, לא באזור או באזור שלכם, חדרים לפי שעה בטבריה עצמה. חדרי נופש וחדרים יוקרתיים בלב העיר, מרחק פסיעה מהכנרת ומכל מוקדי הבילוי הנחשקים של העיר התיירותית המעניינת ביותר בצפון. אקלים מושלם, רוח  מכל זווית והכנרת שנמתחת לכל אורכה של העיר.

חדרים לפי שעה בטבריה

 

טיילת שוקקת חיים, עמוסה דוכנים, מסעדות אוקינוס תיכוניות, ואנשים עם לב חם. בואו להשתעשע ולו מכמה שעות של חופשה בעיר טבריה. חדרים לפי שעה במחירים אטרקטיביים, ממתינים אצלנו שרק תבואו... חדרי אירוח לפי שעה מציעים עבורנו את כל מה שיכולנו לבקש בנופש אחד, יוקרתיות, גוד טיים, מיקום, מחיר ותקופה. אירוח אלסטי המאפשר לכם להגיע בכל שעה ביום, או בלילה, בילוי ערב רומנטי בן או בת הזוג, בין אם הנכם תושבי העיר או ב ין הנכם מתגוררים לא רחוק ממנה או סתם אם נעשה רצוי לכם לנסוע ממש קצת רחוק ולסגור את הערב בצימר רומנטי, המחיר אטרקטיבי, הנופש לא נוקשה ומאפשר לכם להגיע ללא סגירה מוקדמת , מה שמאפשר לכם להיות פועלים ללא תכנון מראש ולהחליט ממש מהרגע הרגע שהערב הזה יהיה מיוחד.

 

זה התקופה לעזוב הכל בצד ולהקדיש ממש קצת תקופה יוקרתיות לזוגיות, ואל תתרצו את זה בכסף כי המחירים שמוצעים לכם אצלנו, שווים לכל כיס. דיי יוז, כשמו כן הוא, שימוש יומי והמחיר הוא עבור תקופה השימוש בצימר, החל מ 90 שח לשעה ו 600 שקלים מקסימום ל24 שעות כמובן שהמחיר משתנה בהתאם לרמת הנופש ובמחיר המקסימלי ביכולתכם להשיג לכם חדר אירוח או יותר נכון סוויטה מפוארת בסגנון אליטיסטי מפנק מאוד בדיוק כמו שמגיע לכם ועדיין המחיר ממש אפסי. העיר טבריה- על קצהו של מזלג... עיר יפהפייה השוכנת על גדותיה של הימה- כנרת, בצדה המערבי, רצועת חוף אינסופית, בנויה במפלסי גובהה שונים יחסית כאשר המפלס התחתון, מכיל את השטח התיירותי של העיר, בו ביכולתכם לגלות את הטיילת המקסימה, חנויות מכל הסוגים, מסעדות, בתי קפה ערבי וגם מלונות השוכנים על קו החוף, ברחוב הגליל, מפלס הבינים, כ 110 מ' מעל פני האוקינוס, מכיל את השכונות הוותיקות יותר, שבו גם כ ביכולתכם לגלות חדרים וחדרי נופש לפי שעה הצופים אל נוף הכנרת וגם הם לא רחוקים ממנה בכמה צעדים. במפלס העליון שנמצא כ 250 מ' מעל פני הים ענקי, נמצאות שכונות נוספות חדשות יותר, שגם הן צופות לכנרת.

חדרים לפי שעה בצפון

כידוע, לאורך הכנרת ביכולתכם לגלות חופים סגורים ופתוחים בהם תיהיה לכם האופציה להנות בזמן החופשה. חדרי נופש בטבריה הם המבוקשים ביותר בצפון בשל המיקום והאטרקציות הקרובות אליהם, רובם ממוקמים על קו הטיילת או באזור הכנרת ומציעים נופש יוקרתי המכיל אבזור מלא: מיטה זוגית, מטבחון עשיר, פינת קפה ערבי אמידה, מגבות וחלוקי רחצה, בוריות ריחניים, מיזוג אויר, טלוויזיה בכבלים ובקיצור כל מה שדרוש לכם לכמה שעות של חופשה או לינה. העדיפות הבולט בצימרים אלו הוא האפשרות להגיע לצימר מבלי לתכנן מראש או לסגור מראש אפילו בסופי שבוע מה שממש לא מאפשרים בתי המלון או החדרים האחרים, אין הגבלה של מינימום לילות או שעות, כניס ה ויציאה בזמן שאצתם תחליטו וכן ביכולתכם לשלוט במחיר.

 

שירות נוסף אותו ביכולתכם לקבל הוא שירות כניסה ללא מפגש המאפשר לכם לשמור על דיסקרטיות מוחלטת ולהיכנס לחדר או לצימר מבלי להיפגש עם הבעלים, כמו כן, את התשלום ביכולתכם להשאיר בתיבת שירות שבמקום. אתר זה הינו המוביל בתחום הפרסום של דיי יוז, חדרי נופש וחדרים לפי שעה בטבריה ובכל אזור אחר בארצנו שרק תרצו, אצלנו ביכולתכם לבחור לכם חדר אירוח נעים או חדר אירוח נופש לכמה שעות באטמוספירה רומנטית ובמחיר ללא תחרות. מוזמנים לבלות בנעימים משעות שלרומנטיקה ללא גבולות, ניתן לגלוש דרך הנייד. ובקרוב, התוכנה, תעקבו...

צימרים לפי שעות בקריות